| « Listopad 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 

E-Twinning projekt „Čitam na svoj način”
E-Twinning projekt „Čitam na svoj način”
I ovu školsku godinu nastavljamo s našim aktivnostima na eTwinningu.
Cijelu školsku godinu provodit će se projekt „Čitam na svoj način” pod vodstvom učiteljice Njemačkog jezika Martine Humski. U projekt se uključilo 7 učitelja naše škole, te nekoliko učitelja iz drugih škola diljem Hrvatske.
Projekt će se provoditi nahrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku, a cilj je potaknuti djecu na intenzivnije čitanje i omogućiti im da pročitana djela prezentiranju sukladno svojim talentima i interesima.U tu svrhu će im biti ponuđene različite mogućnosti prezentacije pročitanog djela, bilo da žele crtati, pisati pjesme ili primjenjivati IKT (Canva, Padlet, Piktochart, Mentimeter, MyStoryBook, Book Creator, PPT, Powtoon, Filmora) u izradi svojih prezentacija.
Obzirom da će se osim beletristikečitati i stručna literatura, cilj projekta je da učenici nauče pravilno navoditi korištene izvore i pravilno citirati.
U projektu će u suradnji s defektologom sudjelovati i i učenici s poteškoćama u čitanju i/ili pisanju, kako bi ih se motiviralo da se s lakoćom i bez straha upuštaju u čitanje.
Učenici koji će čitati literaturu na njemačkom jeziku članovi su izvannastavne aktivnostiLeseclub (Čitalački klub)naše škole.
Konačni je cilj napraviti zbirku učeničkih radova kaoe-knjigu/slikovnicu, a ako će postojati mogućnost, izradit će se i tiskana verzija iste.

 Pošalji prijatelju
 Pošalji prijatelju
		
		
		| Dnevni tisak |  | 
|  | 
| Školstvo |  | 
| • Portal za škole | 
| • Zavod za školstvo RH | 
| • Ministarstvo znanost... | 
| • Učitelji | 
| • Odlikaši.hr | 
| • Pitajte knjižničare | 
|  | 
|  | 
| • Youtube | 
| • Blog | 
| • Zaštitimo naš planet | 
| • Khan Wars | 
| • Imperia Online | 
|  |